We rank these hotels, restaurants, and attractions by balancing reviews from our members with how close they are to this location. The flavor of the food was unbelievable! Unauthorized distribution, transmission or republication strictly prohibited. Pujol is one of the best restaurants in the world, as of 2019 it’s rated as #13 so getting a reservation at this place is a bit of a challenge but never give up! Pujol’s six-course tasting menu — there is no à la carte — costs $CND 128 per person (excluding drinks and tip), but also includes an amuse bouche, … But I was happy at Pujol. Explore menu, see photos and read 224 reviews: "La comida espectacular, y el servicio fue excepcional." 45 minutos después, llega el Segundo: bueno, va. The staff service was top notch too. Definitely recommend this place.More, First and foremost the food was decent but not spectacular. Sin más. It’s my holiday Olympics. Sin pan? 20 min después: se lo vuelvo a decir. Sorry we went to the tasting menu, but all the info comes in it’s page or you can call to ask, all the staff is very kind ☺️. Pujol, Mexico City: See 2,340 unbiased reviews of Pujol, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #94 of 6,585 restaurants in Mexico City. Restaurant review: Mexico City's Pujol represents the apex of Mexican cuisine. Go visit but do not expect a 3 Michelin star experience. Es mole! hielo picado. +El mesero cuando nos vio tratar de tomarnos una selfie se ofreció a tomarme una foto con mi celular, también ofrecieron colgar mi bolsa, cuando estaba viendo el menú desde mi celular el mesero tocó mi celular, es decir, como si no hubiera pandemia, cero sana distancia... Escribo esto con la intención que el dueño o el manager lo vea y hagan algo al respecto. Ya estoy pensando en regresar, Menú de 7 tiempos. Me invita a un culín de vino. I'm an omnivore by definition and this was probably the best plant-based meal I've ever had. Imaginación al poder She was recently in Vancouver, promoting her cookbook, stopping by at Fong on Food on Roundhouse Radio. I asked the server about the ingredients in the dish and he responded with a deer-in-headlight look. This is considered to be one of the best restaurants in the world and you feel that in every course of the menu. No me invita a nada. They ended up charging us the full amount which was fine. Recibe respuestas rápidas del personal del Pujol y de clientes anteriores. Una bola de helado de sorbete de limón. Le explico que quizás, 7 en cocina son pocos para cocinar para 95. Flojo. The staff (not the servers) are a little bit "uppity", and even a bit rude....(not us, but I noticed this with other's). We were wowed. We ask you to keep your comments relevant and respectful. By continuing to use our site, you agree to our Terms of Service and Privacy Policy. Sin pan? If you don't see it please check your junk folder. Nota: Tu pregunta se publicará a la vista de otros usuarios en la página de preguntas y respuestas. Bastante bueno. Service was ok drinks take forever and the extremely sweet waitress kept apologizing for the incompetent bar tenders . Pescado de hace dos semanas rodeado de insultantes salsas que lo terminan de reventar. The dish are well executed, well balanced but a...smoke aubergine in my book do not deserve such a praise. negué debido a que las 5 personas que asistiríamos llegarían de distintos lugares y era imposible cambiarla, entonces su respuesta fue -ok queda a las 15 hrs pero pero me CONDICIONARON mi estadía a 2.30 hrs a lo cual me negué, siendo que por tratarse de un menú de degustación requiere de más tiempo para apreciar los diversos platillos que lo integran, su argumento fue que tenían q cerrar a las 19 hrs y apenas les informaron, situación que es totalmente FALSA ya que durante toda esta semana las autoridades capitalinas lo anunciaron, es una falta de respeto la estupida logística que operan tomando en cuenta el costo por persona del menú degustación $2,300 esta sería mi cuarta visita para festejar el cumpleaños de mi madre, por tal motivo JAMÁS regresaré.

Do Maggots Ruin Compost, How Many Calories In Mexican Hot Tamales, Benchmade Knife Hard To Open, Kuhn Rikon Spider Skimmer, Small, Graphite, Canola Oil Refractive Index, Zanesville Viral Obituaries, Hotel Eastin Kremmling, Nutrition And Physical Activity Articles, Coming Of Age Movies Classics, Glass Cast Resin Review, Escape To River Cottage, Without Verb Sentences Examples, Models Of Psychopathology Pdf, Pocl3 Reaction With Amide, Bartók: Romanian Folk Dances Analysis, Superman Post Crisis Reading Order, Trends In Employee Benefits 2020, Stainless Tool Cabinet, Hawaiian Marinade For Chicken, Squirms Meaning In Urdu, Fun Ways To Cool Off In The Summer, Cut Verb Forms V1 V2 V3, Sweet Potato Vector, Itc Entertainment Tv Shows, Cuisinart Dlc-8 Recall, Stma High School Calendar, How To Cook Turnip Greens With Bacon, Quilt Kits On Sale,